TRAM i ATM posen en funcionament una campanya per donar visibilitat a la feina de la plantilla

0
730

TRAM i ATM, l’Autoritat del Transport Metropolità, han engegat una campanya de sensibilització per donar a conèixer la feina que realitzen els treballadors del tramvia de Barcelona i que incideix directament en la qualitat i seguretat dels viatgers.

Aquesta iniciativa dóna resposta a la percepció obtinguda a l’enquesta de satisfacció que anualment realitza TRAM entre els seus usuaris. Si bé la nota mitjana és alta, un 7,5 sobre 10, l’enquesta posa de manifest que la majoria de persones que viatgen en el tramvia de Barcelona no adverteixen la feina que hi ha al darrere per garantir la seva seguretat, l’òptim funcionament de les instal·lacions i que tot estigui a punt.

Per tal de mostrar i donar a conèixer les persones que hi ha al darrere dels viatges dels usuaris del tramvia de Barcelona, els protagonistes de la campanya són els treballadors del TRAM. Per a realitzar-la s’ha seleccionat una mostra representativa de testimonis reals de les “moltes persones que ho fan possible”. De fet, en els diferents materials creats hi apareix personal de conducció, inspecció, atenció al client, seguretat, manteniment i del centre de control. En total hi han pres part 11 treballadors en representació del conjunt de 338 persones que hi treballen al TRAM.

Amb el lema “Darrere del teu viatge, hi ha moltes persones que el fan possible”, s’han dramatitzat diferents situacions on la intervenció de personal de TRAM és clau pel benestar del viatger durant el trajecte en el tramvia de Barcelona. L’agència de publicitat que ha realitzat la campanya és Matèria Creativa, la direcció creativa va signada per David Ruano, i l’actriu Carme Elies posa la veu del vídeo que ja es pot visionar awww.tram.cat/persones.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom