L’Associació de Sant Antoni Abat de Badalona vol comunicar, en relació als fets que van tenir lloc diumenge 9 de febrer, abans de la sortida de la Passada, el següent:
La Junta de l’Associació no estava informada que dos membres de la pròpia Junta es van adreçar al Sr. Pagès i li van suggerir que retirés el llaç groc que portava al carro. Aquestes dues persones van obrar sota la seva responsabilitat, sense haver consultat a la resta dels membres d’aquesta Junta, i per tant, sense cap legitimitat.
La Junta de l’Associació manifesta el seu desacord i profund disgust davant d’aquesta actuació, doncs la nostra és una Associació transversal, que respecta totes les posicions ideològiques, legal i democràticament emeses. L’Associació ha parlat ja amb el Sr Pagès aclarint la situació i demanant-li disculpes per aquests fets. L’associació tractarà internament tant aquests fets com les possibles conseqüències derivades que en surtin, i prendrà les mesures disciplinàries que les seves normes internes determinin, si s’escau.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom