Queixes i malestar pel servei de bus alternatiu al metro

1
1162

Un autèntic calvari. Així estan vivint els usuaris habituals del metro el tall per obres d’aquest agost. Un any més, TMB Barcelona, ha deixat part de Badalona incomunicada per metro. Com cada any, la companyia s’ha afanyat a explicar que les obres són necessàries per eliminar el nivell d’aigües freàtiques al seu pas per la llera del riu Besòs. Fins el 28 d’agost, un bus alternatiu arriba fins al Centre de Badalona o bé fins al barri de la Pau, a Barcelona. En total, 6 parades del metro han quedat sense servei durant gairebé un mes. El problema, segons molts usuaris, ha arribat aquest dilluns amb el bus alternatiu. La Sònia Vila treballa aquest mes d’agost i ha explicat al TOT que el servei d’autobús alternatiu allarga en 45 minuts el seu trajecte habitual. El tall del metro, segons Vila, ha fet sumar en una hora i mitja el seu trajecte a la feina. A més, segons Vila, el bus no passa amb la mateixa freqüència de pas que el metro i desplaçar-se fins a la feina, segons reconeix, s’ha convertit en un autèntic calvari. Les queixes no s’acaben aquí. Si vens de la Pau, el bus et deixa al carrer Francesc Macià i no pas a la plaça Pompeu Fabra. La diferència de distància es superior als 300 metres. Aquest fet ha provocat picabaralles entre conductors i usuaris. Alguns s’han negat a baixar a Francesc Macià i s’han viscut moments de tensió. Els busos, a més, són vehicles antics de TMB que no disposen d’aire condicionat i fan més soroll de l’habitual. Altres queixes també passen per la senyalització de les parades d’autobusos. Fins aquest dijous, algunes indicacions estaven errònies i TMB va tardar quatre dies en canviar-les, tal com mostra la imatge d’aquesta notícia. De moment, el tall del metro sembla que està provocant més queixes que altres anys.

1 COMENTARI

  1. Potser m’ equivoco, però moltes vegades he pensat que en llocs on la natura no permet instal.lar un metro en condicions, potser hauria estat millor optar per sol.lucions com el tramvia…De totes maneres i ara que ja disposem de metro, quan cal mantenir-lo podríen establir alternatives més eficiens i millor montades.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom