El comerç a domicili guanya adeptes en ple confinament a Badalona

0
3314

El confinament ha canviat els hàbits de consum de la població i ha fet que molts ciutadans han optat perquè els aliments, o allò que necessitin, arribin a casa. Això ha comportat canvis en el servei que ofereixen els establiments de productes essencials, que s’han hagut d’adaptar a les noves rutines dels compradors. En general, tant supermercat com petit comerç s’han reconvertit per no perdre clients i satisfer les necessitats de les persones més vulnerables. A Badalona, supermercats i el petit comerç d’alimentació consultats pel TOT asseguren que les vendes han augmentat, respecte a un mes de març o abril habitual. Els establiments de la ciutat que habitualment tenen servei a domicili han augmentat considerablement els seus serveis. De fet, moltes d’aquestes botigues han tingut nous clients gràcies al servei a domicili. D’altra banda, establiments, sobretot d’alimentació, han posat en marxa aquest repartiment a domicili que fins ara no feien. Els botiguers han explicat que s’han hagut d’adaptar molt ràpidament i sobretot utilitzant el sistema WhatsApp per comunicar-se amb els clients. Molts ciutadans fan les seves comandes als establiments per aquest sistema, sobretot els aliments que ofereixen el petit comerç. Els supermercats opten per pàgines web per poder fer les comandes.

Atenció personalitzada a la gent gran

Molts supermercats i botigues de Badalona ofereixen serveis a domicilis específics per a persones gran que no poden desplaçar-se. A moltes botigues poden trucar i un repartidor ho porta a casa de manera gratuïta.

Foto: Imatge del carrer Francesc Layret aquests dies de confinament 

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom