Aclariment comunicat de Badalona Bèsties de Foc, Geganters i Diables sobre streaming

0
1834

Després de la publicació aquest matí del comunicat emés per Badalona Bèsties de Foc, Geganters de Badalona i Diables de Badalona en relació als streamings dels actes que tindran lloc aquest dissabte al parc de Can Solei, les entitats han enviat un altre comunicat on volen puntualitzar un tema en quant als usuaris que han quedat en llista d’espera. Al llarg d’aquest divendres han mantingut converses amb la regidoria de cultura i volen deixar palès que les dades oficials actualment, a la llista d’espera, són de 989 usuaris. En els darrers dies moltes persones que estaven en espera han pogut aconseguir entrades degut a recalculació dels aforaments dels espais, fet que ha produït una reducció de llistes d’espera, segons el comunicat de les tres entitats.

Les entitats volen expressar que en la darrera nota de premsa que vàren publicar no van expressar de manera encertada les dades respecte als usuaris que no tenen entrada. Les entitats han aclarit que les 3.000 persones són el públic que aproximadament tenen els tres actes durant unes Festes de Maig. Remarquen que aquesta nota de premsa únicament va dirigida a la gestió dels streamings dels actes de dissabte i en cap cas al conjunt general de les Festes de Maig 2021.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom