Beñat Garcia va completar el repte de Finisterre a Badalona per donar visibilitat a la fibromiàlgia

0
395
Beñat Garcia va completar dissabte al migdia el repte de recórrer el nord d’Espanya en bicicleta, des de Finisterre fins a Badalona, en un trajecte d’uns 1.250 quilòmetres amb l’objectiu de donar visibilitat a la fibromiàlgia.
Garcia va arribar a Badalona després de completar l’últim tram pel passeig marítim, acompanyat de diversos corredors i ciclistes que es van voler sumar al repte. El grup va finalitzar el recorregut a la platja del Cristall, on Beñat va ser rebut per familiars, amics i persones vinculades a la lluita contra aquesta malaltia.
A la seva arribada l’esperaven la seva parella i la seva mare, que pateix fibromiàlgia, així com alguns dels seus companys. També hi van ser presents el doctor Castro, metge de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron que tracta aquesta malaltia, i representants de diverses associacions, que van voler reconèixer el seu esforç amb diversos obsequis.
Beñat Garcia es va mostrar orgullós d’haver completat el repte i va destacar la importància de continuar donant visibilitat a una malaltia que afecta moltes persones. Amb aquest repte, va voler posar el focus en la realitat de les persones que conviuen amb la fibromiàlgia i reivindicar més suport i comprensió.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom