Una setmana de talls de llum continus al Centre de Badalona

0
950

Diversos veïns del Centre de Badalona porten més d’una setmana patint talls continus en el subministrament elèctric. Carrers com la Mercè, Francesc Layret, Sant Francesc d’Assís i altres del voltant s’han vist afectats per interrupcions que, segons han explicat residents al TOT, en alguns casos s’allarguen durant hores.

Els veïns denuncien que la situació és “insostenible” i apunten a la manca de manteniment i a la presència de caixes de distribució antigues com una de les possibles causes dels problemes. Reclamen a Endesa una actuació immediata que resolgui les incidències i garanteixi un servei estable.

Els afectats expliquen que els talls es produeixen tant de dia com de nit, i que han alterat la vida quotidiana de centenars de persones i comerços de la zona.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom