Redueixen un lladre al Gorg després d’un intent de robatori

0
6572

Un home, de nacionalitat marroquina,  va ser reduït per un grup de treballadors el passat 3 de juliol, al voltant de les 15 h, després d’intentar robar una cadena d’or amb el mètode de l’estrebada. Els fets van tenir lloc al carrer Alfons XII, a tocar del carrer Cervantes, al barri del Gorg.

Segons el relat dels afectats, el grup —format per set persones— va ser seguit per tres individus des del carrer Antoni Bori. Un d’ells va seguir-los i va intentar arrencar la cadena a un dels membres del grup de treballadors. El sospitós va ser immobilitzat pels mateixos testimonis fins a l’arribada dels Mossos d’Esquadra.

Segons fonts policials, el cas ja ha estat denunciat i es disposa d’un informe mèdic per lesions. Els cossos de seguretat insisteixen en la importància de denunciar aquests fets per combatre els robatoris violents a la via pública. Segons expliquen els mateixos treballadors, aquest grup de lladres fa setmanes que està actuant a la mateixa zona del Gorg i ho han volgut fer públic per alertar els veïns i veïnes de la zona.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom