El Centre de Badalona viu, des de fa setmanes, un autèntic degoteig d’actes vandàlics que tenen indignats els veïns i veïnes. Papereres arrencades, bancs destrossats, plantes de particulars i de la via pública trencades i, fins i tot, un mobiliari urbà completament esmicolat al carrer Santiago Rusiñol són només alguns exemples d’una situació que asseguren que s’ha convertit en insostenible.
Les queixes s’acumulen sobretot al voltant del carrer d’en Prim, i els carrers adjacents, on cada matí els residents es troben amb noves destrosses. “És desesperant, no hi ha dia que no trobem una paperera a terra o una planta arrencada”, expliquen alguns veïns al TOT Badalona.
La indignació, però, no només es dirigeix contra els autors dels actes vandàlics. Els veïns carreguen també contra la Guàrdia Urbana de Badalona, a qui acusen de no patrullar la zona. “No hi veiem cap cotxe ni cap agent. Ens sentim desemparats”, asseguren.
La situació ha encès totes les alarmes al barri, que reclama una actuació urgent per part de l’Ajuntament per posar fi a l’onada de destrosses i garantir la seguretat i la convivència al Centre de la ciutat.































