Diversos robatoris a persones vulnerables s’han produït aquest divendres al matí al Centre de Badalona, segons ha pogut confirmar Tot Badalona a través de testimonis directes i fonts policials. En total, s’han comptabilitzat almenys quatre incidents, que tinguem constància, en només unes hores, la majoria contra persones grans.
Dos dels robatoris han tingut lloc al carrer de Mar i a la Rambla, on dues persones han estat víctimes del robatori de les seves cadenes. La zona de la Rambla és un dels punts que, segons veïns, concentra incidents d’aquest tipus en les últimes setmanes.
Un tercer robatori s’ha produït a la zona de la Plana, on també han sostret una cadena a una persona gran. El quart cas ha tingut lloc al carrer Guifré, on una persona amb mobilitat reduïda, que caminava amb l’ajuda de crosses, ha patit el robatori de la cartera. Aquest darrer cas ha estat denunciat també a través de xarxes socials per la pròpia víctima.
Segons indiquen fonts policials, els fets formarien part d’una onada de robatoris que es concentra en horari de matí, i que té com a víctimes principals persones grans.































