Els tions de Nadal “ocupen” el polígon Badalona Sud

0
713

Nadal ja comença a fer-se visible al polígon Badalona Sud. Des de fa uns dies, els magatzems i basars de la zona treballen a ple rendiment per preparar i distribuir decoracions nadalenques cap a tot Catalunya. Els tions, estrelles, boles i tota mena d’ornaments surten d’aquests establiments en caixes plenes de colors i purpurina, destinats a omplir els aparadors i prestatgeries dels basars xinesos de tot el país.

Passejant pel polígon, és fàcil veure palets i camions carregats amb figures de tions de totes les mides i dissenys, garlandes, llums i arbres artificials. Per uns dies, els magatzems de Badalona Sud es converteixen en un autèntic centre logístic nadalenc, un punt clau per al comerç d’aquests productes.

Els responsables d’alguns establiments expliquen que el moviment comença sempre a principis de novembre, quan arriben les comandes per abastir els basars d’arreu. “És una època intensa, però també la més esperada de l’any”, comenta Jin Yung un dels comerciants.

Així doncs, mentre a moltes llars encara s’estan guardant les disfresses de Halloween, al polígon badaloní ja regna l’esperit del Nadal.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom