El “Grupo Frontera” de Texas actuarà a Badalona

0
958

El “Grupo Frontera” de Texas ha estat una de les sensacions dels darrers anys dels ritrmes llatins. Des de la seva fundació el 2022 per un grup d’amics de McAllen, Texas (Adelaido Solís III, Julián Peña Jr., Alberto Acosta, Carlos Guerrero i Juan Javier Cantú), el seu ascens ha estat espectacular, gràcies al seu estil únic, capaç de fusionar el nordeny mexicà amb altres gèneres musicals molt variats, des del country fins al reggaeton.

Els guanyadors d’un Latin GRAMMY al Millor Àlbum de Música Nordenya i nominats en diverses ocasions als màxims guardons de la música en espanyol, han col·laborat, gràcies a la seva versatilitat, amb artistes com Bad Bunny, Manuel Turizo, Carin León, Alejandro Sanz, Myke Towers, Maluma o el Mestre Carlos Santana, a qui van retre homenatge en la passada gala dels Latin GRAMMY. Ara, després d’acumular milers de milions de reproduccions a les plataformes de streaming i d’haver portat la seva música a tot el continent americà —inclòs el llegendari Grand Ole Opry de Nashville, un dels escenaris més emblemàtics de la música country—, Grupo Frontera s’embarca en la seva gira més ambiciosa fins ara, en què presentarà el seu àlbum d’estudi més recent, amb el qual ha conquerit els charts de mig món, ‘Lo Que Me Falta Por Llorar’.

La gira ‘Triste pero bien Cabrón’, un títol que exemplifica l’humor i la ironia amb què Grupo Frontera està signant una carrera fulgurant, cantant a l’amor, al desamor i a la vida, serà una gira amplíssima en aforaments i ciutats, i passaran per primera vegada pels grans escenaris europeus.

A més de passar per ciutats com Londres, Zuric o Milà, entre altres sorpreses, Grupo Frontera visitarà amb un afecte especial Espanya, que ocupa la meitat de la seva estada al vell continent. La primera parada tindrà lloc el 26 de juny a Barcelona, a l’Olimpic Arena, abans d’embarcar-se cap al Starlite de Marbella. L’última parada de la gira ‘Triste pero bien Cabrón’ a Espanya tindrà lloc el pròxim 9 de juliol al Movistar Arena de Madrid.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom