L’Escorxador acollirà el Túnel del Terror més gran de Badalona

0
2753

Badalona es prepara per viure un Halloween ple d’emocions fortes amb la novena edició del Túnel del Terror – Projecte Omega, una proposta que s’ha convertit en una cita tradicional a la ciutat i que enguany promet superar totes les expectatives. L’esdeveniment, considerat el túnel del terror més gran de Badalona, oferirà una experiència immersiva amb una posada en escena espectacular i moments d’autèntic suspens.

El Túnel del Terror es farà al Parc de l’Escorxador (NAU3) i es dividirà en dues jornades. El 31 d’octubre, de 18 a 22.30 h, serà el torn del Túnel Infantil, pensat per als més petits. L’endemà, 1 de novembre, de 18 a 24 h, arribarà el Túnel per a adults, amb un recorregut més intens i terrorífic. En aquesta edició, els participants hauran de travessar un hospital abandonat, ple d’efectes especials, personatges esgarrifosos i escenes realistes.

Paral·lelament, el passeig de La Salut acollirà la Fira de Bruixes, que se celebrarà els dies 31 d’octubre, 1 i 2 de novembre. La fira oferirà un ambient màgic amb parades, activitats per a totes les edats i una àmplia programació cultural. Entre els actes previstos hi haurà espectacles de foc i correfocs, mostres de dansa i actuacions en directe, així com el concurs Perriween, un desfilada de mascotes disfressades que cada any guanya més popularitat.

Els Besties i Diables La Salut són els encarregats de l’organització de l’esdeveniment, amb el suport de l’Ajuntament de Badalona. Des de l’entitat, asseguren que l’objectiu és “fer viure a Badalona un Halloween únic, amb activitats per a tota la família, molta emoció i un ambient festiu que uneixi veïns i visitants”.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom