Badalona se suma un any més al festival 48h Open House Barcelona

0
1918

Els dies 25 i 26 d’octubre, Badalona tornarà a ser una de les seus del 48h Open House Barcelona 2025, el festival d’arquitectura que obre les portes d’edificis i espais singulars a la ciutadania.

Aquest esdeveniment, que s’estén també a altres municipis com Barcelona, l’Hospitalet, Sant Joan Despí, Santa Coloma de Gramenet, Sitges o Vilassar de Dalt, ofereix visites i rutes guiades gratuïtes amb l’objectiu de donar a conèixer el patrimoni arquitectònic i cultural metropolità.

A Badalona, els visitants podran descobrir espais tan emblemàtics com la ciutat romana de Baetulo, les Termes Romanes, les cases de l’Heura o Dofins, entre d’altres.

A més, l’organització ja ha obert les inscripcions per formar part de l’equip de voluntaris i voluntàries, una peça clau per al desenvolupament del festival i per fer possible que milers de persones gaudeixin de l’experiència.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom