La tardor musical desembarca a l’Olimpic de Badalona

0
1848

La temporada de concerts a Badalona recupera el seu brunzit amb una programació apassionant aquest tardor al Palau Olímpic. Tres cites ineludibles que faran vibrar el pavelló:

The Offspring i Simple Plan: dissabte 27 de setembre

 

La primera gran nit musical del curs serà dissabte 27 de setembre, quan The Offspring visiten Badalona amb el seu tour Supercharged Worldwide 2025. Els californians, una referència del punk rock, oferiran més de 90 minuts de clàssics i temes del nou àlbum Supercharged. Els acompanyaran els canadencs Simple Plan, que promouran un ambient tot energia i nostàlgia.

Dimash Kudaibergen: dissabte 8 de novembre

 

El dissabte 8 de novembre arriba per primera vegada a l’Olimpic Arena el fenomen musical kazakh Dimash Kudaibergen. El seu nou espectacle, titulat STRANGER, combinarà òpera, rap, rock i ritmes tradicionals, amb cançons en diversos idiomes i instruments típics del seu país. Un concert ambiciós i multicultural que no deixarà indiferent.

Marilyn Manson: dijous 27 de novembre, concert estrella

 

La tardor culmina amb el concert més esperat: Marilyn Manson actuarà dijous 27 de novembre al Palau Olímpic com a part de la segona etapa de la seva gira One Assassination Under God Tour. Amb clàssics com The Beautiful People i mOBSCENE, Manson blindarà la seva tornada als escenaris després del seu darrer àlbum, One Assassination Under God – Chapter 1 (2024). Entrades a la venda des del 4 d’abril, amb preus que oscil·len entre els 62 € i els 90 € per a zones VIP o pista Front Stage.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom