Les obres de les tanques de l’Skate Àgora, encallades i amb brutícia acumulada

0
940

Gairebé dos mesos després que l’Ajuntament de Badalona anunciés la substitució de les tanques de l’Skate Àgora, al barri del Manresà, els usuaris denuncien que l’obra està pràcticament aturada. Segons expliquen, després de retirar l’antic tancament i col·locar unes tanques provisionals metàl·liques, els operaris van desaparèixer i no s’ha vist més moviment.

La instal·lació, que va acollir el club Santa Lola fins que va ser obligat a abandonar-la per manca de llicències, presenta ara una imatge de deixadesa. Els usuaris alerten que el recinte s’ha omplert de brutícia i restes, i critiquen que “molt d’anunci, però poca feina feta”.

L’Ajuntament havia informat que la intervenció tindria un cost de 117.892 euros i que serviria per substituir les tanques metàl·liques que delimitaven l’equipament, fortament deteriorades per l’òxid i la proximitat del mar. El projecte preveia també el canvi de portes: una de nova per a l’accés de vianants i dues més per a l’entrada de vehicles.

De moment, però, el procés ha quedat aturat i els usuaris reclamen celeritat per garantir la seguretat i dignitat d’un dels espais més reconeguts internacionalment per a la pràctica de l’skate.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom