Els Mossos detenen dos joves acusats d’agredir un menor a Can Ribó

0
4713

Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest matí, a Badalona, dos joves que presumptament haurien agredit un menor de forma violenta durant el cap de setmana passat al barri de Can Ribó.

Segons la informació recollida pel Tot Badalona, els fets es van produir en un entorn proper a una coneguda discoteca, un espai habitualment concorreguts per menors. La víctima va rebre una agressió que li va causar físic que li va causar lesions. La investigació, iniciada arran de les primeres denúncies i testimonis, ha permès identificar ràpidament els dos sospitosos, que han estat arrestats durant aquest dimecres.

Els detinguts estan acusats d’un delicte d’agressió. La policia continua la investigació per aclarir les circumstàncies exactes de l’incident i determinar si hi ha més persones involucrades.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom