La situació als Centres d’Atenció Primària (CAPs) de Badalona, i especialment al CAP Martí i Julià, gestionat per Badalona Serveis Assistencials (BSA), està provocant una onada de queixes entre els veïns i veïnes de la ciutat. El malestar creix davant un sistema sanitari que molts consideren col·lapsat i mal gestionat.
Una veïna ha denunciat al Tot Badalona que va trigar quatre setmanes a aconseguir una visita amb el seu metge de capçalera. Quan finalment va ser atesa, es va trobar amb una sala d’espera completament buida. Tot i això, va haver d’esperar gairebé mitja hora perquè el metge acabés una trucada personal amb un amic, en què parlava tranquil·lament sobre les seves vacances al Delta de l’Ebre.
“No és només que triguis setmanes a tenir hora, sinó que quan hi arribes et trobes que el metge està parlant del seu estiu mentre tu esperes sola, en un passadís buit. És desesperant”, explica la pacient, que ha presentat una queixa formal al servei d’atenció al pacient de BSA.
Les denúncies no són aïllades en aquest CAP de BSA. Diversos usuaris dels CAPs de la ciutat lamenten que els telèfons no s’atenen, les consultes es donen amb molt retard i el personal sembla desmotivat. Mentrestant, la direcció de BSA no ha donat cap resposta pública ni ha pres mesures visibles per revertir aquesta situació.































