Amb motiu de la revetlla de Sant Joan, l’Ajuntament de Badalona ha anunciat que es reforçaran els controls d’accés a la zona de platges, amb l’objectiu de garantir el pas dels serveis d’urgència, assistència mèdica, seguretat i bombers, en cas que sigui necessari.
La Guàrdia Urbana controlarà els accessos en vehicle a partir de les 19 hores del dia 23 de juny i fins a les 8 hores del matí del dia 24. Durant aquest període, no es podrà aparcar a la façana marítima de la ciutat.
Els punts d’accés controlats seran:
- El pas soterrat del carrer de la Riera de Canyadó
- El pas soterrat de l’avinguda Martí Pujol
- El pas soterrat de l’avinguda Sant Ignasi de Loiola
- Les zones d’entrada al Port i la platja de la Mora
A més, es prohibirà aparcar davant de l’estació de tren a partir de les 14 hores del 23 de juny i fins a les 8 hores del 24 de juny.
Aquestes mesures formen part del dispositiu especial de seguretat i neteja que s’activarà durant la nit més curta (i una de les més intenses) de l’any.































