Anís del Mono presenta tres nous licors per donar “vidilla” a la Revetlla

0
3013

Anís del Mono, una de les marques més emblemàtiques i arrelades de Badalona, fa un pas endavant en la seva evolució amb el llançament de tres nous licors: Verbena, Antojo i Sarao. Aquests nous sabors arriben sota l’eslògan “Dona vidilla” i tenen com a objectiu transformar i revitalitzar el moment de la sobretaula, especialment entre el públic més jove.

Amb una imatge moderna i atrevida, els nous licors busquen connectar amb una nova generació de consumidors que volen gaudir d’una experiència diferent, però sense perdre l’essència i la personalitat que caracteritzen la marca centenària.

Els nous productes es presenten com licors frescos, versàtils i amb sabors actuals, pensats per assaborir amb calma, però amb actitud. Aquest llançament reforça el paper d’Anís del Mono com a protagonista natural de les sobretaules i la seva capacitat d’adaptar-se als nous temps sense renunciar a la tradició.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom