Veïns de Pep Ventura alerten sobre la nova ubicació de contenidors davant de la benzinera Fitó

0
820

Un grup de veïns de Pep Ventura han expressat la seva preocupació després que l’Ajuntament hagi decidit traslladar una filera de fins a nou contenidors de residus davant de la benzinera de Can Fitó. La mesura es va començar a aplicar fa unes setmanes i actualment tots els contenidors estan alineats en filera, encara que a l’altra banda de la benzinera, segons han denunciat en un escrit.

Alguns veïns han fet arribar al Tot Badalona les seves queixes, així com a l’Ajuntament, considerant que la concentració d’aquests contenidors en aquest punt podria generar situacions de risc, especialment tenint en compte episodis de contenidors cremant a la ciutat.

Els veïns reclamen que es tingui en compte la proximitat amb establiments i espais de pas, i demanen que es garanteixi la seguretat i la convivència del barri.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom