Una nova app a l’Esperit Sant permet informar els familiars del seguiment dels pacients a urgències

0
1027

La Fundació Hospital de l’Esperit (FHES) ha posat en marxa un nou sistema de seguiment dels pacients que entren a l’Àrea d’Urgències que permet als familiars o acompanyants conèixer en quin punt de l’atenció concreta es troba el pacient. Una de les mesures excepcionals de la COVID-19 adoptades pels centres sanitaris és la restricció de l’accés a l’ interior del Servei d’Urgències per part dels acompanyants dels pacients. Amb aquesta aplicació es pretén oferir una atenció més propera i transparent, millorant la comunicació amb els usuaris del centre. La nova eina de seguiment  complementa, i en cap cas substitueix, la informació que els professionals sanitaris van oferint als acompanyants sobre l’estat de salut i l’evolució del pacient. La informació sobre el pacient s’anirà actualitzat en temps reals i es mostrarà en una pantalla que indicarà si el pacient està “En triatge”, “En exploració i/o proves”, “En observació”, “Ingressat”, “Alta urgències” o “Trasllat altre centre”. També s’informarà de la ubicació en què es troba el pacient en cada moment. La pantalla d’informació estarà ubicada a la sala d’espera externa i, per facilitar la mobilitat dels familiars, també estarà disponible des del web de l’Hospital. www.hospitalesperitsant.cat/seguimenturgencies

Aquesta nova tecnologia assegura la confidencialitat dels pacients ja que per fer el seguiment és necessari un codi identificador que es lliura a  l’acompanyant en el moment de la recepció a l’Àrea d’Urgències de l’Hospital.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom