L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) ha reforçat, per atendre l’increment d’afluència d’usuaris a les platges metropolitanes durant l’estiu, el servei de Bus Metropolità que accedeix a les platges de Badalona i Montgat.
Des de principis de juny i durant tot l’estiu, totes les línies que circulen pel front marítim de l’Àrea es reforcen amb més freqüència de pas, més vehicles articulats i expedicions especials en els trams més carregats.
La línia B4, que circula per Badalona entre Montigalà i Mas Ram, manté l’oferta habitual de cada estiu i properament ampliarà el servei els caps de setmana. Quant al Nitbus, es reforçarà la línia N9, a les platges de Badalona i Montgat, amb més expedicions de reforç als trams més carregats els caps de setmana i festius.