Molts ciutadans es troben en una situació de desesperació absoluta a l’hora d’intentar fer tràmits relacionats amb el padró municipal, com donar-se d’alta o fer un canvi de domicili. Diversos veïns han contactat amb el Tot Badalona, durant els darrers dies, per denunciar la manca total de cites disponibles a través de la web de l’Ajuntament, on no s’ofereix cap hora fins al proper mes de setembre.
Aquesta situació està provocant un malestar creixent entre la ciutadania, que necessita aquests tràmits per qüestions tan bàsiques com empadronar-se per accedir a serveis, beques, escolarització o renovar documentació oficial. “És inadmissible. Fa dies que intento agafar cita per fer un canvi de domicili i no hi ha manera. He provat cada dia i no hi ha res fins al setembre. Mentrestant, altres ajuntaments com Santa Coloma o Barcelona ofereixen cites en pocs dies”, explica indignat un veí que ha fet arribar la seva queixa al Tot Badalona. Aquest mitjà ha pogut corroborar aquests fets.
A aquesta manca de cites, s’hi afegeix el col·lapse del servei telefònic. Segons múltiples testimonis, és pràcticament impossible contactar amb l’Ajuntament per telèfon. “He passat tot el matí trucant i sempre surt la mateixa resposta: tots els agents estan ocupats”, lamenta una altra usuària.