Col·lapse de tots els telèfons de salut, com el 061

0
1774
Saturació total de tots els telèfons d’emergències i de Salut per la crisi del coronavirus. Molts ciutadans s’han queixat que els telèfons estan tan saturats que poden estar hores i hores sense atendre’ls. A més, en el cas del 061, un cop esperes durant molta estona i just quan la veu gravada et diu que et resten 21 minuts per fer atès es talla i has de tornar a trucar. El mateix passa en el telèfon de la “Meva Salut”, un telèfon habilitat per la Generalitat de Catalunya per gestionar el teu perfil online de salut i poder veure receptes, altes i baixes, el teu historial mèdic i poder parlar amb el teu metge de capçalera. En aquest cas aquest telèfon només sona música d’espera, durant molts minuts, i també s’acaba tallant, segons han denunciat alguns ciutadans a través del TOT. En el cas del 112, que només s’ha de trucar per emergències, aquest telèfon també està saturat aquests dies. Les autoritats sanitàries demanen a la població que faci un ús responsable del 061, que ha passat de rebre diàriament unes 5.000 trucades a unes 25.000. El 061 s’ha de fer servir per consultes sanitàries d’un cert nivell d’importància, no per dubtes ni per qüestions menys rellevants, ja que ja hi ha altres canals per obtenir informació, com la pàgina del Canal Salut a Internet, segons la Generalitat. El mateix col·lapse telefònic també el pateix, aquests dies, molts dels centres mèdics de Badalona.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari
Introduïu aquí el vostre nom